FAQ

Máte otázky?

Paráda, my máme odpovědi!

Platby

Platební bránu jsme připravili ve spolupráci s českým platebním systémem GoPay, kde se také budete muset registrovat. Jak si ho založit a následně aktivovat platební bránu v Sebou+ najdete v jednoduchém návodu v nastavení prodejny.

Sebou zůstává nadále zdarma, jako pomoc v době karantény. Připravili jsme také placené rozšíření Sebou+ pro maximalizaci tržeb na naší platformě. Sebou+ stojí 4 % bez DPH z ceny vašeho obratu přes Sebou.

Za Sebou+ zaplatíte 4% z celkové tržby, která přes Sebou proteče. Platíte tedy jen, když prodáváte a na prvních 7 dní je zcela zdarma. Platební brána GoPay garantuje aktivaci do 7 dní, i tak doporučujeme se do ní pustit co nejdříve. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

Jednou měsíčně Vám vystavíme fakturu s částkou 4 % Vašeho obratu v Sebou. Faktura bude vystavená společností Creepy s.r.o., které je plátcem DPH.

Kdykoliv chcete, nejste vázáni na žádné časové období. Za uplynulé období Vám následně vystavíme fakturu a kdykoliv budete potřebovat, můžete se zase do Sebou+ vrátit.

Zrušení Sebou+ naleznete v nastavení prodejny pod položkou „Účet a firemní nastavení“ a poté „Základní údaje“.

Nové funkce

Pokud máte nápad, jak by se dala naše aplikace vylepšit, napište nám ho na Upvoty a nechte o něj hlasovat. Nápady, které mají nejvíce hlasů, vyvíjíme přednostně.

Nastavení prodejny

V Sebou+ najdete otevírací dobu v nastavení pod záložkou ⏱️ Otevírací doba a vytížení.

Pokud nepoužíváte Sebou+, je dobré otevírací dobu přidat pod název Vaší nabídky. To je možné upravovat v administraci v záložce Nabídka.

Rozvoz objednávek neposkytujeme a ani to není našim cílem. Všechny objednávky si rozváží každá prodejna zvlášť, na základě jejich nastavených pravidel.

Určitě, v aplikaci je zcela na Vás, jak budete Vaši nabídku seskupovat. Na konci dne ji pak můžete jednoduše schovat na příště nebo ji rovnou odstranit. Doporučujeme se podívat jak s nabídkou pracují některé z aktivních podniků v seznamu prodejen.

Stačí zapnout zvukové notifikace ve výpisu objednávek. Další možností je notifikace v nastavení v záložce „E-maily“. Jakmile přijde nová objednávka, dáme Vám o ní hned vědět e-mailem.

Sebou se snaží dát zákazníkovi aktuální informace o vytížení už při odeslání objednávky. Podniky si proto v objednávkách mohou nastavit a měnit aktuální čekací dobu, pro výdej dalšího jídla. Tím je možné zákazníkům odpovědět, kdy dostanou jídlo ještě předtím, než se vůbec zeptají.

 

Oproti rozvozovým službám tedy v Sebou není třeba schvalovat každou objednávku zvlášť. Místo toho by se měl podnik snažit pořád aktualizovat čekací dobu (podle počtu objednávek přes Sebou, v okýnku, či jakkoliv jinak), na kterou si zákazníci následně mohou objednat. Pokud budete chtít nějakou objednávku posunout na pozdější čas, je třeba zákazníkovi zavolat a dát mu to vědět.

Pokud budete chtít nějakou objednávku posunout na pozdější čas, je třeba zákazníkovi zavolat a nebo napsat sms.

Cílem Sebou+ je dát zákazníkovi vědět aktuální čekací dobu ještě předtím, než objedná. Podniky si proto v objednávkách mohou nastavit a měnit aktuální čekací dobu, pro výdej dalšího jídla.

 

Oproti rozvozovým službám tedy v Sebou není systém schvalování a posouvání objednávek. Místo toho by se měl podnik snažit pořád aktualizovat čekací dobu (podle počtu objednávek přes Sebou, v okýnku, či jakkoliv jinak) na kterou si zákazníci následně mohou objednat.

Cenu za obal si můžete nastavit s Sebou+ u každého produktu. Ve výpisu produktů se poté zobrazuje pouze cena produktů a cena obalu je připočítání do celkové ceny a je vypsaná v rekapitulaci objednávky.

Mate s něčím potíž nebo Vám něco nefunguje?
Napište nám na sebou@creepy.cz

Máte nápad na nějakou novou funkci? Přidávejte a hlasujte o nové funkce:

Přidávejte a hlasujte o nové funkce